• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

podvozek Sportovní pružiny a podvozky, Eibach Pro Kit a jiné

To rameno pres ktery jde rlumic jsi mel vymenit rovnou, usetril by sis praci. Od jara ty KYB muzou byt uz KO jako ja je mel vzadu po par 1000km. A horni ulozeni tkumicu jsi taky menil? A jestli jsi dal novy tlumic a pruzina je puvodni, neni uz unavena a nechodi to na dorazy? Kolik ma ta pruzina najeto? Vydrzidyl nez tlumic to joo, ale zase ne milion😁
Ja myslim spodné rameno, nie to účko v ktorom je tlmič, ale to je len moja teoria. Horné uloženie som nemenil, je to kus železa a bolo v dobrom stave, gumu ktorá je na pružine som samozrejme menil( aj tam rozmýšľam či iná značka by nepohlcovala lepšie nárazy z pružiny).
O tej únave tiež rozmýšľam. Dorazy dokážem chytiť len na pri 50kmh na takom väčšom betónovom retarderi. Momentálne 192k.
 
Ja myslim spodné rameno, nie to účko v ktorom je tlmič, ale to je len moja teoria. Horné uloženie som nemenil, je to kus železa a bolo v dobrom stave, gumu ktorá je na pružine som samozrejme menil( aj tam rozmýšľam či iná značka by nepohlcovala lepšie nárazy z pružiny).
O tej únave tiež rozmýšľam. Dorazy dokážem chytiť len na pri 50kmh na takom väčšom betónovom retarderi. Momentálne 192k.
Vim, pochopil jsem ze myslis to do kteryho je uchyceny tlumic, proto jsem rikal, ze jsi ho mel vymenit taky. To dostava zabrat. Horni ulozeni je i s gumou ve ktery je takova jako silna podlozka s dirou. A rovnou jsi mel vymenit i tycky stabilizatoru za Meyle HD, ty stoji malo uz ve srovnani s tlumicema. 192 uz muze byt na pruziny dost, zalezi kde jezdis a jak se auto celkove chova. Ja mel treba na Primere pruziny i ve 280k porad origo. A tatkovo pritelkyni origo praskla po 50k u Yarise.
Muze ti bouchat i to horni rameno a nebo muze byt i vule v ulozeni stabilizatoru.
 
Vim, pocholil jsem ze myslis to do kteryho je uchyceny tlumic, proto jsem rikal, ze jsi ho mel vymenit taky. To dostava zabrat. Horni ukozeni je i s gumou ve ktery je takova jako silna podlozka s dirou. A rovnou jsi mel vymenit i tycky stabilizatoru za Meyle HD, ty stoji malo uz ve srovnani s tlumicema. 192 uz muze byt na pruziny dost, zalezi kde jezdis a jak se auto celkove chova. Ja mel treba na Primere pruziny i ve 280k porad origo. A tatkovo pritelkyni origo praskla po 50k u Yarise.
Muze ti bouchat i to horni rameno a nebo muze byt i vule v ulozeni stabilizatoru.
Tyčky som menil presne tieto, aj tie gumy na pružiny. A búchaním som zle napísal, to sa prenášajú diery na ceste ktoré prejdem, nieje to búchanie, len som to tak zazval. Neviem ako to vyzeralo nové, čo sa prenášalo dovnútra. Šiel som v novej kii a prejazd diery bolo počuť ale nebolo to cítiť, to by som rád tiež. Šiel som v novom dodge charger, tam som ani necítil diery a ani nepočul prejazd, nechapem to
 
Šiel som v novej kii a prejazd diery bolo počuť ale nebolo to cítiť, to by som rád tiež. Šiel som v novom dodge charger, tam som ani necítil diery a ani nepočul prejazd, nechapem to
Oboje maji mekci naladeni, kia je normalni obyc auto a Dodge, i kdyz mozna "poevropstela" verze, je porad Amerika. Zkus je vzit do zatacek a uvidis. Mazda mi prijde, ze ma hlucnejsi podvozek oproti Primere. Ale je oproti Aurisu mk1 ticha teda. Ze je hlucny ale neznamena, ze je tam neco v prdeli, nebo ze je spatny. Proste je to vlastnost plus to neni umele odhlucneny. Alespon pres diry nejedes jako magor. Ono totiz kdyz ty diri necitis ani neslysis neznamena, ze tim ten podvozek nekurvis.
Tady mame jednu rozsekanou silnici v CHKO, kde jezdim tak 60. No a jel jsem po ni na kole a nejake novejsi auto jelo kolem tak 100. Uplnemi bylo lito toho podvozku, kdyz jsem to slysel z dalky a videl z venku.
 
Back
Top