• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

elektrika Vestavěná navigace a multimediální systém MZD/Mazda Connect/NNG s dotykovým displejem (od roku 2014)

Ahoj vespolek!
Z testu na netu jsem pochopil, ze rozpoznavani dopravnich znacek je u mazdy castecne vazano na mazdi navigaci.
Jak vam to funguje po ukonceni 3-leteho predplatneho?
Diky
 
Mě také, i když občas ukazuje nesmyslné rychlosti, třeba 130 v obci. Ale to dělala i v tom záručním období.
 
Bohužel ten systém čtení značek lze vnímat tak na 50%. Často to čte rychlost z kamiónů nebo v omezení velmi brzo zobrazuje původní rychlost. Ignoruje to konec omezeného úseku apod. Nelze se tím nějak moc řídit. Super jsou navigační pokyny v HUD, na to se zvyká velmi dobře.

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
Neeee :eek: 50% je krutopřísné... funguje to jistě rozuměji a o nic hůře než na Superb, které jsem lítal dříve.
Sem tam si zakoktá, ale já dám klidně 90% i lehce přes ;)
 
Tak když už se tady hlasuje :joy: tak já dám 85% a víc ani ťuk :cool: jak píšete, často to ignoruje konec omezení rychlosti - to je u mě naprosto nejvíc a jednu obec, která je obcí na silnici asi rok to ignoruje permanentně značka neznačka, furt píše 90
 
Tak když už se tady hlasuje :joy: tak já dám 85% a víc ani ťuk :cool: jak píšete, často to ignoruje konec omezení rychlosti - to je u mě naprosto nejvíc a jednu obec, která je obcí na silnici asi rok to ignoruje permanentně značka neznačka, furt píše 90
Tohle je jedna z věcí (a možná jsem stará škola) kde prostě nemám zájem o tuto technologii, ani si nemyslím, že nějak výrazně přispívá bezpečnosti (právě díky výše zmíněné chybovosti). Buď jezdím a dávám pozor...nebo pokud potřebuji takový nástroj neustále, tak asi bych se měl více věnovat řízení nebo neřídit. ?
 
Jako jo, já taky neříkám, že to nějak potřebuju, jen právě když to funguje blbě, tak je to kontraproduktivní a spíš to může udělat někdy problém, než pomoct...ale zase jako, když vidím značku obec, tak nejedu 90 jen proto, že mi to svítí na čelní skle :grinning:
 
Nepsalo se někde, že z toho taky (nejenom) berou logiku adaptivní světlomety? ?
Speciálně Superb byl dost zmatený, když mi zhavaroval update map a jezdil chvilku bez SD karty :innocent:
U M6 jsem „netestoval“.
 
Jako jo, já taky neříkám, že to nějak potřebuju, jen právě když to funguje blbě, tak je to kontraproduktivní a spíš to může udělat někdy problém, než pomoct...ale zase jako, když vidím značku obec, tak nejedu 90 jen proto, že mi to svítí na čelní skle :grinning:
To bych ani u pana foxe nepředpokládal. Je ale nemalá část ne-řidičů, co právě pojede takhle, protože mu to auto říká. ?
 
Myslím, že u Mazdy dopravní značky nabírá kamera, nikoliv navigace. Spolehnout se na to samo sebou nelze. To byste museli mít super kamery na autonomní provoz a navíc 100% online dopravní situaci v navigaci. A ne aktualizaci dvakrát (NNG) nebo čtyřikrát (TomTom) ročně. Navigace nezná ani dlouhodobé uzavírky, i když si je může nabrat z JSDI. RDS-TMC vezme jen něco aktuálních událostí.
V jednom případě mi to přijde užitečné, když jedu po pražském okruhu, radarů naseto, nikde žádná značka a já nevím, jestli jsem ji neprošvihnul a kolik je vlastně limit...;)
 
Poslední úprava:
Myslím, že u Mazdy dopravní značky nabírá kamera, nikoliv navigace....
Není tomu tak (alespoň u mojí Magdy), když jsem dělal update v lednu, tak jsem si potřeboval někam zajet (SD zůstala v compu) a značky to načetlo minimálně jen - nevím přesně kolik, ale řekl bych, že tak max třetinu, takže bych řekl, že je to kombinace navi + kamera
 
Je to tak. Kdysi jsem se o tom více informoval a je to opravdu jakási kombinace kamery a navigace..

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
Koncern to popisoval zde třeba, resp. tenkrát jsem to studoval.
 
Po aktuální poslední aktualizaci map mám dojem, že zobrazování značek funguje lépe. Respektive to více drží informace z navigace.
Příkladem na některých usecích silnic nebo třeba jižní spojka mi to ukázalo rychlostní limit, ale po nějaké chvíli bez značení při silnici to zmizelo a načetlo až další značení. Teď tam ten rychlostní limit drží celou dobu průjezdu.
 
A je tohle fakt navigací? Není to výhradně podle rychlosti? U koncernu se tomu říká dálniční světla tuším, u Passatu mi to zvedlo xenony, když jsem jel nějak 120+
 
Tak normálně když jedu 120, tak to světla nezvedne, ale na dálnici to zvedne cca od 100. Jsem si toho všiml až teď, když jsem jel po dálnicích do Itálie. U nás je z Varů dvouproudovka (jezdím tam 120 stále), tam jsem to nikdy nezaregistroval a teď na dálnici v Rakousku, jakmile byla prázdná dálnice, tak bylo krásně vidět, jak se to najednou rozsvítilo hrozně do dálky. Ale možná to je jen tím, že nás tak dlouhé roviny nejsou.
 
Poslední úprava:
Možný to je, já to tady u Mazdy nemám vyzkoušený, jen jsem uvažoval nahlas :)
 
Back
Top