• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

elektrika Výměna baterie v klíčku

Baterie by měla vydržet alespoň rok.
A podle manuálu je signalizace slabé baterie v ovladači řasená tak, že v autě ZELENÁ kontrolka klíč místo svícení ZELENĚ BLIKÁ.

Odesláno z Tapatalk
Nebylo to slabou baterii, ale neměl jsem pořádně dovřený dveře, tak mě mazda upozornila, že odcházím a klíč zůstal v autě. :)
 
Ahojte, vymenil som bateriu v Mazde 3 2006 a odvtedy mi vobec nejde odomykat/zamykat.

Skusal som aj naprogramovat kluc podla navodov, vsetko islo v pohode akurat ked som mal stlacit 2x tlacidlo na kluci tak nereagoval.

Cervena diodka zasvieti ked stlacim tlacidlo.

Nemal niekto podobny problem? Dakujem za rady


Zdravím, prosím Vás, vyřešil jste tento problém nějak? Stalo se mi nedávno uplně to samé a zatím mám čas to zkoušet řeším sám, ale nic, co jsem doposud našel, nefunguje. Díky předem.
 
Dobrý den, nemáte někdo zkušenost s tím jak odkodovat jedno ovládání od auta? Mám k jednomu autu 2 funkční a k druhému žádný tak bych potřeboval aby jedno ovládání přestalo fungovat na 1. auto abych ho mohl zkusit nakodovat na 2. auto. Odpojování baterie v autě ani vytahování baterií z ovládání nikam nevede, furt fungují obě. Ovládání je takové to "vajíčko" co se nosí u klíčů a jedná se o Mazdu 3 BK 2005. Děkuji za odpovědi
 
Tak jsem také už měnil baterii v obou ovladačích. Ale signalizace na palubce teda moc nebyla..jen jsem prostě párkrát nemohl odemknout, někdy nešlo nastartovat...Naštestí mě to nikde nenechalo :)
Potvrzuji typ CR2025
 
Chci se zeptat, jak casto v prumeru menite baterii v klici (dalkovem ovladani)? Protoze ja mam moji mazdu asi 4 mesice, najeto kolem 5000km, a po vypnuti motoru uz vidim hlaseni "slaba baterie v klici" (btw ukazka zdarile lokalizace, mam nastavenou cestinu):

m6.jpg

To se mi zda nejak brzo! Snad nebudu menit tu baterii 3-4x do roka, to aby jich koupil plnej pytel a nosil preventivne dve-tri sebou. Muzu tu baterii vymenit sam? Nevymaze se tam nake nastaveni?
 
Já měnil po roce, v obou klíčích odešly současně. Byl tu návod z youtube jak si to sám vyměnit, nic složitýho akorát opatrně při otevírání toho krycího plastu, aby něco neprasklo....
 
Chci se zeptat, jak casto v prumeru menite baterii v klici (dalkovem ovladani)? Protoze ja mam moji mazdu asi 4 mesice, najeto kolem 5000km, a po vypnuti motoru uz vidim hlaseni "slaba baterie v klici" (btw ukazka zdarile lokalizace, mam nastavenou cestinu):
m6.jpg

To se mi zda nejak brzo! Snad nebudu menit tu baterii 3-4x do roka, to aby jich koupil plnej pytel a nosil preventivne dve-tri sebou. Muzu tu baterii vymenit sam? Nevymaze se tam nake nastaveni?
Za tu němčinu na displeji nemůže infotainment, ale nepochopení uživatelské dokumentace...:rolleyes:
 
Co konkretne mate na mysli? btw, muzu nabidnout i zajimavejsi fotky, kde treba pulka hlaseni je anglicky a druha pulka nemecky. Nebo nekdy vyjede jenom anglickej oznam. To je taky nepochopeni dokumentace?
 
Asi by to chtělo přepnout tak, aby to bylo v té angličtině všechno. ;) Co se týče lithiovky v klíči, třeba je to auto vyrobené už delší dobu. Baterie se nezačíná vybíjet v okamžiku zakoupení auta.
 
Neskousel nekdo jestli se do klice vejde i baterie typu CR2032? Pokud vim, jedinej konstrukcni rozdil vuci CR2025 (ktera se spomina v navode) je vetsi tloustka (CR2032: 3.2mm, CR2025: 2.5mm). A pak taky vetsi kapacita (CR2032: ~220mAh, CR2025: ~160mAh).

Koupil sem loni baleni 5ks VARTA CR2025, a dnes tam vkladam ctvrtou. Obvykle vydrzi "zticha" tak 2 mesice nez zacne psat na displeji ze je slaba, to jezdim jeste mesic nez vymenim. Vychazi mi to tedy tak 4ks/rok, co je nejak moc. A to sem se nedival na druhej klic, kterej uz bude asi uplne mrtvej...
 
Neskousel nekdo jestli se do klice vejde i baterie typu CR2032? Pokud vim, jedinej konstrukcni rozdil vuci CR2025 (ktera se spomina v navode) je vetsi tloustka (CR2032: 3.2mm, CR2025: 2.5mm). A pak taky vetsi kapacita (CR2032: ~220mAh, CR2025: ~160mAh).

Koupil sem loni baleni 5ks VARTA CR2025, a dnes tam vkladam ctvrtou. Obvykle vydrzi "zticha" tak 2 mesice nez zacne psat na displeji ze je slaba, to jezdim jeste mesic nez vymenim. Vychazi mi to tedy tak 4ks/rok, co je nejak moc. A to sem se nedival na druhej klic, kterej uz bude asi uplne mrtvej...
Mazda 6 (GJ/GL) - obecně
 
@SimSon To je nějaké divné. Já dával nové baterky, když jsem auto koupil, to už ukazovalo na displeji. Nejdříve u jednoho klíče, a za chvíli i u druhého. Měnil jsem za Energizer CR2025 a ty baterky jsou tam dodnes. Tzn. déle než dva roky. A zatím pořád drží. Střídám oba klíče podle potřeby a jezdím téměř denně. Většinou využívám otvírání na klice a automatické zamykání.
 
Tlacitka na DO vubec nepouzivam, odemykam/zamykam tlacitkem na klice dveri. DO mam v aktovce a ty tlacitka na nem jdou tak ztuha, ze je vylouceno nahodne stlaceni. Jedina mirne nestandartni vec co mne napada je ze od ty doby co sem na YT videl jak je snadne skopirovat tyto keyless-klice, tak kdyz auto nepouzivam, davam DO do takoveho stiniciho pouzdra. Je zevnitr nejak pokoveno nebo co. Ale mam vyzkouseno ze kdyz je klic vevnitr, opravdu se neda odemknout, ani nastartovat.

V servisu mi technik rekl, ze 3-6 mesicu je bezna doba, co ta baterie vydrzi. Ono asi taky zalezi na tom, jak casto clovek auto odemyka (ja tak 5-6 krat denne). Snad to ted vydrzi dele, kdyz sem tam dal tu vetsi CR2032. Jo, a kouknul sem taky druhej klic, kterej prakticky nepouzivam: po roce v nem byla puvodni baterie mrtva...
 
Tak nejspíš špatná várka těch VARTA baterií. Mně zatím nikdy nezklamal Lidl. Na takové věci tam mají akce, takže je takřka vyloučeno, aby přibrali něco do prodejní sítě co někde třeba 5 let leželo (muselo by toho ležet tuny).
 
Back
Top